کدنویس۲۱

کدنویس۲۱

با کد نویس 21 کد نویس باشید.
کدنویس۲۱

کدنویس۲۱

با کد نویس 21 کد نویس باشید.

ساخت یک برنامه اندروید با Sketchware

سلام دوستان در این پست برایتان آموزش ساخت یک برنامه اندروید با کمک برنامه اندرویدی Sketchware برایتان گذاشته ام.

 

 مدت این فیلم 4:29 دقیقه و حجم آن 26.4 مگابایت است.

اگر Sketchware ندارید از اینجا رایگان دانلود کنید.

دیدن آموزش

لایک و نظر یادتون نره.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

نظرات 14 + ارسال نظر
سوال دارم! شنبه 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:46

سلام، وبسایت بلاگفا رایگان سایت میسازه؟

سلام
در بلاگفا می تونید رایگان برای خودتون وبلاگ ایجاد کنید.

ابوالفضل جمالی چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 18:34

خوبه عالی

علی چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 09:17

سلام دوست عزیز وبسایت شما با وردپرس ساخته شده؟

سلام
خیر وبسایت نیست یک وبلاگ بلاگ اسکای هست

Persian سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 11:27

سلام من چنتا سوال داشتم

امکانش هست که بشه با sketchware برنامه ای با چنین ویژگیایی ساخت برای اندروید و ..؟


باهاش یه برنامه ی شناور بسازم.

تصاویر انمیشنیِ از قبل اماده شده رو روی برنامم باهاش اعمال کنم

قابلیت شخصی سازی رو بتونم بهش اضافه کنم مثلا رنگ یا شکلش رو یا حالت انیمیشنیشو کاربر طبق سلیقه خودش با توجه به گزینه هایی که در اختیارش گذاشتم عوض کنه


بشه جوری برنامرو بسازم که وقتی دو نفر این برنامرو روی گوشیاشون نصب میکنن، برنامشون با اینترنت بتونه بهم وصل بشه و بعد از اتصال علاوه بر نمایش برنامه خودشون برنامه همدیگرو رو هم ببینن.


برنامرو میتونم برای پلتفرم های مختلف بسازم باهاش؟


میتونم توی برنامم تبلیغ بزارم؟


اگه sketchware مناسب اعمال این ویژگیا نیست، برنامه ای میشناسین معرفی کنین؟ و اگه نیاز به یادگیری برنامه نویسی داره یه زبان رو که مناسب نوشتن این مدل برنامه باشه؟

سلام
انجام چنین کار هایی با اسکچور ممکن هست ولی من پیشنهاد می کنم که از ابزار پیشرفته تری مانند اندروید استدیو استفاده کنید کنید
و در هر صورت باید زبان جاوا را یاد بگیرید تا این امکانات را به برنامه اضافه کنید

mobin دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 14:59

ببخشید بعد برنامه یونیتی روی گوشی هم نصب میشه؟؟؟

خیر

رضا دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 13:43

اقاعالییییییییییییییی
شیری که خوردی پر برکت بوده و حلال
درود بر پدر مادرت که همیچین ادم بدرد بخوری. رو تربیت کردن
عالییییییییییی دمت گرم خدا خیرت بده

mobin شنبه 24 آبان 1399 ساعت 11:37

می تونیم با این برنامه بازی هم درست کنیم یا مثلاً برنامه ای مثل اینستاگرام یا روبیکا و....درست کنیم
آموزش بازی درست کردن یا... را بزارید حتماً
شما غیر از این برنامه،برنامه دیگری را میشناسید که بتونم باهاش بازی درست کنم یا....
با تشکر اگه جوابمو بین.

سلام
پیشنهاد می کنم برای بازی سازی از استدیو یونیتی استفاده کنید
https://www.aparat.com/user/video/user_list/userid/6317483/usercat/294412
اینجا هم می تونید آموزش یونیتی پیدا کنید

علی پنج‌شنبه 22 آبان 1399 ساعت 10:49

بهترین برنامه برای برنامه و بازی سازی هستش من که خیلی دوستش دارم

ایلیا امرایی جمعه 4 مهر 1399 ساعت 22:30

سلام وبلاگتون خیلی عالیه و آموزش های زیادی رو هم در آپارات از شما دیدم و همیم طور شما خیلی خوب آموزش میدین من فقط آموزش هایی که شما توی آپارات میدین نگاه میکنم خیلی عالین فقط اگر امکان داره آموزش برنامه ای شبیه گوگل مپ رو بدین من نیاز دارم البته بیشتر کار هاشو انجام دادم دارم رو یه پروژه کار میکنم که میتونه مکان هارو به طور زنده نمایش بده و آخر همین ماه هم میزارمش توی مایکت اگه یه آموزش کلی هم دربارش بدین ممنون میشم ازتون

سلام ممنون از شما
تلاش می کنم آموزش رو درست کنم

مجهول جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 01:16

سلام دوست عزیز یه سوال داشتم
با برنامه اسکچوار همه جور برنامه ای میشه ساخت؟
منظورم اینه محدودیت داره؟

سلام دوست عزیز
مشکل اسکچور اینه که به بلاک های کدش محدود میشه گرچه می توان با بلاک add source directly سورس های جاوا را به برنامه اضافه کرد اما محیط چندان مناسبی برای نوشتن کد به صورت دستی نیست و من برای برنامه های نسبتاً ساده اسکچور رو پیشنهاد می دهم.

صالح یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:00 Https://salehkhan

محمد شنبه 7 تیر 1399 ساعت 13:02

سلام من چطوری برنامم رو آنلاین کنم

سلام
برای این کار می توانید از سرویس firebase استفاده کنید

رضا چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 15:52

زومی دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 10:58 Https://zoomiato.com

چه پیش نیازی لازم هست ؟

سلام
کار با محیط اسکچور بسیار ساده است و هر کسی که کمی با سیستم عامل اندروید کار کرده باشد به راحتی می تواند ساخت برنامه با اسکچور را شروع کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد